Thursday 9 February 2012

"Contest Aku dan Quote: Sahabat Vs Cinta"


In the name of Allah.



Heheh kamil! aku pun nak join contest yg kau buat tu.. :D Sorry lambat. Harap2 sempat la sebelum tarikh tutup. hehe.. :) Ok, untuk contest kamil ni, aku nak pilih dua-dua tema. heheh boleh ke? Sahabat dan cinta






Sepanjang 22 tahun aku hidup ni, macam-macam perkara aku dah lalui. Macam-macam perasaan dah aku alami. Semua ini, aku dapat harungi dengan adanya sahabat disisi aku.
Sahabat bagi aku, adalah orang yang sentiasa ada bila kita memerlukan tempat untuk berkongsi rasa suka dan duka. Sentiasa ada untuk dengar celoteh dan keluh kesah aku. Sahabat aku ni, tak pernah tinggalkan aku walaupun aku pernah sakit kan hati diorang, walaupun aku pernah marah dorang. Suka duka diorang, aku rasa bersama, suka duka aku, dorang pun rasa sama. Dan ini lah harta yang berharga dalam hidup aku. Sahabat aku adalah adik-adik ku juga adalah cinta ku.






                                                 "In time of test, family is the best"


Tahniah kamil and Nia lidia sebab buat contest yang awesome mosome ni hehehe!
dan selamat berjaya kepada semua peserta contest ni! bye2.


nak tag mereka yang otai. boleh tak? hehe


maria elena
hanis zalikha
fatin liyana