Tuesday 5 June 2012

Bismillahirahmanirrahim, bonjour!


Pagi yang terang dan indah. walaupun cuaca panas dan bahang, tapi cahaya yang terang ni buat aku rasa gembira. Ya, gembira. Rasa senang. Bila masuk bilik, haaaa... bestnya, bilik jadi terang bila langsir aku sangkut tinggi tinggi kat tingkap. Rasa macam hari raya pulak!. hehe..

Kelas abes tepat pkul 10.30. lecturer aku mcm biasala, selain dari mengajar, die mesti akan selit kan sejam setengah untuk tazkirah die. setengah jam je mengajar. Tapi habis satu chapter. Haha hebat.

Hari ni pakai jubah. Aku sekarang dah suka pakai jubah. Senang. Simple. Cantik. Sopan. Masa convo pun aku pilih nak pakai jubah. Jubah dalam jubah. Hahah. Kalau boleh nak tambah koleksi jubah. Jubah jeans dah ada, jubah hitam pun dah ada.  Oh! maggie yg aku rendam dengan air panas tadi dah masak! Sambung lain kali. Bye! :)