Wednesday 6 June 2012

Bismillahirahmanirrahim.

Kat sini, aku selalu luahkan perasaan sedih aku. Perasaan tak puas hati aku. Atau kadang-kadang pertanyaan yang berbau kesedihan. Macam..aku ni selalu sangat berduka lara. Macam tak selalu atau tak banyak sangat benda yang happy belaku kat aku, sebab most of my entries are all about my sadness.

There are some reasons why I didn't post about things that make me happy.

1. Aku lebih suka, berkongsi perasaan gembira dan senang hati aku dengan diri aku sendiri dan orang yang aku sayang. (hikhikhik)

2. Kalau perkara yang menggembirakan itu lebih bersifat peribadi, aku tidak akan bercerita tentangnya disini. (berjaga2)

3. Kadang2 orang boleh tersalah anggap dengan nada dan lenggok bahasa yang aku gunakan bila bercerita tentang sesuatu yang buat aku gembira, atau bahagia. Dan aku semestinya tak nak ada orang membenci aku dalam diam. Jadi, lebih baik tak cerita  kat sini. :p

4. Terlalu banyak sebenarnya perkara yang membuat aku tersenyum bila tengah baring sebelum tidur. Perasaan masa tu buat aku badan aku rasa ringan, rasa melayang2 sampai tak tercapai laptop untuk luahkan semuanya  kat sini. Hehehe..

5. Bagi aku, blog ini adalah medium utk aku luahkan apa yang tak mampu aku pendam atau simpan lagi.

Aku tahu, semua orang ada tujuan dan cara mereka tersendiri dalam menggunakan fungsi blog ini. Yang penting, blog aku tak berunsur kan politik, isu2 sensitif dan jauh sekali bersifat rasis. :))

Jadi, jangan ingat hidup aku asyik dibelengu duka lara. okay? :))

weyyyyh! BEL xsiap lagi! esok nak kena submit.. ok2 dah la.. bye2. :o