Tuesday 19 April 2011

Contest: Aku Yang Lapar!!






Thanks to kamil. Sebab bgtau pasal contest ni.
Hari tu kamil crita yang dia ada masuk contest and dia ajak aku sekali.
Ok kamil. aku nak join.
This is my story.

Aku yang lapar!!

Masa ni aku ada trip ke msc malaysia. Masa On the way tu, kitorang berhenti kat RNR Tapah.
Semua turun untuk memenuhi perut yang dah berbunyi2..
Kamil pun ada sekali dalam trip ni. Sure kamil pun tau hehe.


kamil and me

Then kitorang cari la makanan yang sedap untuk dimakan.
Pusing punya pusing..jalan punya jalan..xda satu pun yang menyelerakan.

Muka aku dah monyok xda makanan yang sesuai untuk sarapan. Bukan memilih, 
tapi xkan nak makan makanan berminyak macam ayam goreng berempah utk breakfast?
xkan nak makan nasi lauk campur utk breakfast? fuhh..

Dalam tengah monyok2 tu, tiba2 datang seorang member ni dia hulur beg plastik.
Dia kata makanla. Aku pun cepat buka tengok.  Dunkin Donut!!
Hehe! Heeheee! Apa lagi..
  Super focus!  

Apa yang specialnya donut ni bukan la jenama dan rasanya yang lembut gebu..

Tetapi rasa seronok dan bahagia yang aku rasa,

bila kitorang dapat kongsi satu donut tu dengan kawan2 yang lain.

Disitu,dah xde jurang pemisah antara yang kaya,atau yang miskin. Kerana kami makan donut yang sama.

Walaupun hanya beberapa gigitan, tapi rasa seronok berkongsi tu lebih mengeyangkan.

Hehe kamil? Ingat x?



Well, after all..people said sharing is caring!

kamil 
mai neiqihs 
fizalinolie 

thx ayesha buat contest ni.